Dünyanın En İyi 50 Bisikleti

Aslında fiyat / performans açısından kıyaslandığında en iyi 50 demek daha doğru oluyor. Yoksa bu bisikletleri çok uçuk parçalarla modifiye edip bu fiyatlarının kat be kat üstüne çıkartmak mümkün. Param var abartacağım dediğinizde 25.000 $ gibi uçuk fiyatların sınırlarını zorlayabilirsiniz. BURADAN

“Dünyanın En İyi 50 Bisikleti” üzerine 74 düşünce

  1. bence salcano ile bianchi iyi ama salcano tamamen yerli binchi de iyi ama en fazla 1 yıl iyiliğini koruyor tamam belki 5 yıl ama salcano 10 yıl bile koruyor

  2. Valla hiç tartışmayın hepinizin bisikleti çok iyi ben bisiklet alıcam hangisini alcağıma karar velemiyorum yardımcı olurmusunuz

  3. Arkadaşlar en iyi bisiklet SCOTT ondan iyisini ban görmedim çift amatisör
    çift hidrolik disk FREN full SHİMANO (SCOTT JR 26) SÜPER

  4. Bianhchi bence en iyisi çünkü her yeri orginal 24 vites iki diskli arkada önde zinciride sorunsuz

  5. arkadaşlar ben hiç bir yerde comandoyu culamadım bilen varsa comando iyi bisiklerter arasındami arasındaysa kaçıncı sırada

  6. arkadaşlar boşuna nefes tüketmeyin çünkü burda herkesin bisikleti kendi bisikleti yeterki bisiklet olsun şimdi mesela bende atlas var ama gerçekten var allah çarpsın var şimdi ondada bir tane bianchi var ama en iyiy bisiklet bianchi ama benim bisiklete parayı veren omu hayır e kardeşim ozaman nedenkarışıyon ki ben onu anladım herkesin bisikleti kendine göre iyidir ve işte onun için nefesinizi boşa tüketmeyin by :)

  7. bence dünyanın en iyisi bianchi amasörü fıstık gibi hele fites çok iyi ataıyo fren istedigim zaman çok iyi tutuyo dünya ikincisine bakarsaK SALCANA DERİM BİSİKLET ALIRSANIZ BU İKİSİNİ Alınü diğerleri çok kotü

    1. Beyler herkese gore kendi bisikleti iyidir.simdi siz en iyisini soruyosunuz.su an alacaginiz en iyi bisikletlerin fiyatlari 10 bin 20 bin tl den dusuk deil. Yani siz normal gunluk gezmek icin diosaniz BİSAN BİANCHİ SALCANO ve benzeri bisikletler size uygun olur diyorum BY

  8. buraya salcano ve bianchi en iyi bisiklettir diye yazanlar, onların çalışanı değilse bende bir şey bilmiyorum :)

  9. beyler benimki atlas(ats) bence atlas markada çok iyi değil diyorlar.benim bisikletim her zaman güzeldir ;) ya sizce

  10. BEYLER FAZLA SÖZE GEREK YOOOK BENİMKİ BİANCHİ SHARK HİÇ BİR MARKA ONA KAFA TUTAMAZ BEN ARKADAŞLARLADA KAPIŞIYORUM AÇIK ARA FARKLA HEEEPSİNİ ALIYORUM BU YÜZDEN YENİ BİSİKLET ALACAK OLANINIZ VARSA TAAABİKİ BİANCHİ SHARK YADA DİĞER MODELLER HEPSİ HAAARİKA TAVSİYEM BİANCHİ…

  11. en iyi marka GİANT tır ben bütün bisikletleri kullandım farkı gördüm
    siz bu markaları duymamısınız mesela trek scott hussar bunları bilmiyorsunuz anca salcano kron bianchi bunlar en alt sınıf bisikletler araştırın GİANT ın 30.000 liraya bisikleti var :)

  12. Benim Bisiklet Bianchi Storm Süper Bitek Amasör Kötü gerisi süper hele fites çok iyihemde nasır tutturmuyo

  13. Benim bisikletim çok iyi baroni bisikletin markası ben memnunum arkadaşımın bir sedonnası var ben bindim çok kötü dakika başı zincir atıyo valla benden söylemesi bimin malı çok kötü almayın derim ben

  14. Ben bianchiyi çok seviyorum kendimde kullanıyorum bianchiden sonra en secvdiğim bisiklet salcano

  15. S.a arkadaşlar benim bir yeni aldıgım bisikletim var.10 yaşındayım bisikletim yolda çok iyi gidiyor.ÜMİT X ALDIM.Orda BianchiVardı bindim durduramadım bisikleti en sonunda bir yere gömü verdim salcano’ya gelirsek onada bindim o bısıklet bana göre 5 para etmez 2 kere bindim bisikletin zinciri koptu onu yapana dek canım çıktı.Yeni bisikletim rahat ve güzel bence bu bisikleti alırsanız memnun kalırsınız.Beni babam ulus iva çarşısının oralardan bi bisikletci arkadaşı vardı babamın aslında bisiklet 445 liraydı babam tanıdığı oldugu için 210 liraya aldı çok memnun kaldım bence sizde hata yapmayın.

  16. Beyler ben türkiyede milli bisikletciyim.Benim tercihim S-work yada pınarello ikisi.Olmadı fiyatı fazla geldiyse Trek benden bukadar.

  17. Bende Bisan SPX 3400 var fıstık gibi bisklet Ve sağlam olarak iyi bir bisiklet görünüşüde hoştur haa…

  18. bence dünyanın en güzel bisiklet markası bianchi en pahalı olanda o zaten
    bende bianchi var süper. ondan biliyorum ayrıca çok hızlı gidiyo

  19. bisiklet malzeme ve parçasına göre değişir her marka var ama marka bile kendi arasında sınıflandırılıyor ben de ilk defa mondial ugur alpina aldım ama dağ bisikleti ben şehir içi hız yapıcak bisiklet alıcam yenıden 30 yada 28 jant olacak hız konusunda super olmalı marka onemlı deıl parçanın bir birine uyumlu ve kalıtelı olması önemli.herkesin zevkı ayrıdır ama bisiklet kullanmak ayrı bi zevktir.

    1. S.a Arkadaşım sen bence çok guzel hız yapmak ıstıyorsan Bıanchı Alman yeterli Bianchi diye bir bisiklet hem zevklı hem guzel dunyanın bırıncı BISIKLETI !.!.!

  20. Benim bisikletim Yu-Ma-Tu hem kaset caliyor hem radyosu var hem de CD. Bi de NOS taktirdim bisikletime. Bi cakiyorum NOS`u 100KM hiza cikiyo. Mahalledeki arkadaslar Bisikletli ve Ofkeli diye diye cagiriyorlar beni. Cok ofkeliyim. Hepinizi doverim lan!

  21. benim bisikletim bianchi surf sf .çok süper ve yine bianchi alacagım o da yine bianchi montana ds. dünyada en süper bisiklet bianchi, inanmıyorsanız bakabilirsiniz

  22. benim bisikletim yamaha çok rahat ve çok hızlı 6 vites olmasına rağmen en dik yokuşları düz yolmuş gibi çıkabiliyor bence en iyi bisiklet odur

  23. benim bisikletimde rolex kamıkaze ve çok hızlı gidiyor bence dünyanın en güzel bisikleti rolex kamıkaze dir… tartışırmaya gerek yoktur

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir